Click here for Myspace Layouts

Friday 18 May 2012

sayang 2 dalam 1

hai korang sume..alamk!hari ni ka excited giler la nak cite pasal "sayang 2 dalam 1" ni hahha.Mesti korang pernah syang 2 orng dalam 1 masa kn?2 nama dalam 1 hati? ka juga pernah begitu hikhikhik..oke2 stop2..
lupakan soal ADAMAYA..lupekan Muhammad Adam Farish,lupakan Maya Amni dan lupakan juga Mohamad Shahir..now fokus on my 2nd baby "SAYANG 2 DALAM 1".
ADAMAYA akan ka teruskan tulis..tapi dalam masa yang sama ka tulis jgk tajuk lain..
ka da siapkan prolong cerita ni..kali ni cerita ka ni lebih kepada remaja time sekolah..kehidupan di sekolah,kejayaan disekolah,pembelajaran disekolah dan x lupe juga cinta disekolah..ka akan gabungkan dalam 1 cerita.. ..ADAMAYA 2 terlalu fokus pada cinta Adam,Maya n Shahir jer kan..kawan2 x de ke?so dalam cerita ni akan lebih bnyak nilai persahabatan..
Almaklumlah menjak2 henset da sunyi ni hehe tmbah2 solo memanjang je kan..so masa ka bnyak hbis depan lappy jer dok pkir jalan cerita..
nak tahu watak utama?


Damia Amani
Raed Hakimi
Airil Farell


juga berserta kawan2 mereka..oke ka cerita sinopsis skit ye? Damia merupakan junior Read setahun,mereka belajar di sekolah yg sama..dalam huluran persahabatan akhirnya timbul bibit2 cinta.dieorang bercinta sewaktu Damia ditingkatan 3 dan Raed ditingkatan 4.Oke masuk jer tahun baru persekolah means Damia form 4, n Raed form 5 la kan...muncul pula Airil.Juga bersekolah di sekolah yg sama juga 1 form dengan Raed.
so,nak tahu yg selanjutnyer ape yg jadi? tunggu.........


No comments:

Post a Comment