Click here for Myspace Layouts

Friday 20 April 2012

oh final projek!

haaallluuu...eh2..salam smua..hehhe 
ari ni ka happy!happy sangat...kenapa?? salah satu beban ka seminggu ni da abes...kn ka de cite proposal final projek group ka 5 kli kne reject kn?? hahh 2 la keje last minute lgi..perangai ka mmng mcm ni dri dlu lagi hahha kntoi..suke sngat bt keje last minute..tpi jnis ka stdy last2 ni baru masuk otak ka ni huhu...korang byangkan la..5 tajuk yg kmi bt sume kne reject tau x...thun lepas da bt la..tjuk x tough la...eeii mcm2 la..seminggu 2 setiap hari ka tido kul 3,4 pagi..mne la ka tahan..kehulur kehilir kiteorng nk cari penyelia..da tebal da muke ka ni asik jmpe nan ketua progam jer..sepanjang masa hidup ka ni depan lappy je cari topik..mmng x leh ckap la mcm mne tekanan ka ni...wah! over plak die ni hahha...so,semalam ka hntar 1 tjuk proposal ka..tapi ka bt berkaitan pembinaan..tpi lecturer 2 nak bidang geoteknik! ok fine...balik 2 de mase 1 jam ka terus on lappy ka cari tjuk kaitan geoteknik..pap!sekali ka klik ka da jmpe...ka bace tajuk 2..ok fne! 30% ka pham..never mind...ka copy paste pe yg ptut ka edit..n ka print..alone! ka bt sume 2...ka plak yg beriyer2 kn dgn sume ni...hhmmm...


"salam puan.ni saya nk hantar tajuk proposal saya..kesan tanah halus terhadap parameter kekuatan ricih"
"hhmm maaf yer..sye da ckup group..kmu kn yg dtg tdi??knapa x bookng awal ckap kmu nk bt tjuk ni??"
"owwhh...x pe,puan tgk dulu tajuk kami...ni puan..kalau puan berminat puan terima proposal kami..."


oke... 3 minit puan 2 bace....


"hhmm sye berminat nak bt tajuk ni..tapi kalau kamu nak..kamu tanyer encik wan boleh x tmbahkan 1 lagi group tok sye..."
"(tersenyum) terima kasih puan...."


so..dengan pntasnyer aku n group aku p cari encik wan..encik wan cakap oke boleh! "alhamdulillah..."
tpi..puan 2 nak dalam bi plak...oke fine x pe...


aku ase ak da ckup banyak bt keje kn..so aku passing translate keje 2 kt mmber aku...dgn harapan sume nyer terbaik la kan...mlm 2 die bg pe yg die bt..rubbish!
kot yer pun nk translate kt google translte agk2 la nk bt pn..smpai bercampur BM n BI...ni yg nk marah ni...kalo stkat bt kt ggogle 2 da lame aku bt sorng x pyah ssahkan orng...tolongla jgn bt keje sambil lewa blh x??aku da penat bt keje..hasil mcm ni ko bg kat aku...oke x pe..ka call mmber sorang lagi...


"hello eh u bt pe?"
"hhmmm tika tgh tido la"
"ok x pe bye!"


bagus!semuanya mcm ni..oke fine!ka blh bt sndri...blik dri stdy umah mmber kul 1 pagi ka on lappy ka..ka bt la smpai bes...ka lagi bt!?? hhmmm...esoknyer ka bg pade puan 2...n finally puan 2 sign n cop kat hasil proposal ka sendiri yg ka bt tanpe bantuan ssiapa!!!!!!


terima kasih puan maznah! kembali tenang hidup saya...


now fokus on final exam 3 mores day!

No comments:

Post a Comment